דואר ישראל נחשב למוסד הדואר והשליחויות הגדול והוותיק ביותר בישראל, שמפעיל כיום שירות ושמו "דואר שליחים אקספרס", אותו אפשר להזמין בכל סניפי הדואר, בטלפון או אפילו בהודעת SMS. באמצעות שירות זה תוכלו להעביר אל הנמען הרצוי ובפריסה ארצית חבילות ומסמכים בתוך יממה-שתיים לכל היותר וכמובן לעקוב אחר המשלוח שלכם ומיקומו בדרך אל היעד.   

אך מה עושים כאשר מוכרחים למסור מכתב דחוף ולוודא שהגיע בשעה הנכונה ולמקום הנכון? האם דואר השליחים יוכל למסור למשל חוזה בהול לחתימה ולהחזיר אותו אליכם חתום עוד באותו היום? ומה לגבי משלוח שמבוצע בלילה, כאשר סניפי הדואר סגורים ושעות הפעילות מגבילות אתכם?

התשובה לכל אלה היא חברת משלוחים פרטית, שתספק שירות אמין, מהיר ויעיל עם קיצור משמעותי של זמני המסירה, כולל משלוחים מהיום להיום ואף 24 שעות ביממה. השירות הניתן בחברת משלוחים פרטית יתאים מאוד למסירות בינעירוניות, לעורכי דין, חוקרים, העברות של כספים, חפצים ומסמכים בין שותפים, קולגות, בני משפחה ומכרים וכמובן לעסקים וארגונים מכל סוג שזקוקים למסירה בטוחה, חלקה ומהירה ככל האפשר. 

 

איפה החבילה שלי? כך תבצעו מעקב אחרי דואר השליחים

אם אתם צפויים לקבל דבר מה דרך דואר שליחים, תוכלו לעקוב אחריו באתר דואר ישראל ובאמצעות מספר המעקב/ מספר המשלוח שקיבלתם. חשוב לציין כי דואר ישראל מספק מספר שירותי דואר – לא כולם מפיקים מספר מעקב ולכן עליכם לוודא שקיבלתם מספר פריט המכיל 13 ספרות או 13 ספרות שמתחילות באחת האותיות: R, L או C. מספר הפריט מאפשר לעקוב אחר המשלוח במערכת הדיגיטלית של הדואר ולהתעדכן במועד המסירה. 

אם הזנתם את מספר המעקב באופן תקין, יוצג בפניכם סטטוס המשלוח. אם עדיין לא בוצעה מסירה למרות שחלף המועד שבו דבר הדואר שלכם היה אמור להגיע, תוכלו לבצע את הפעולות הבאות:

  1. להמתין יום עסקים נוסף, למקרה שיחידת הדואר עדיין לא הספיקה לטפל במסירה באותו היום.
  2. אם מדובר במשלוח לחו"ל – לבדוק האם ייתכן ונכנס לתהליך במכס ואולי עוכב שם עד לתשלום מיסים ועמלות.  
  3. ליצור קשר עם שירות הלקוחות של דואר ישראל בטלפון 171 או למלא טופס פנייה מקוון. 

 

קישור למעקב אחר המשלוח  :  מעקב משלוחים